Tornooien april mei 2022Judoka’s, ouders,

Het wedstrijdseizoen is al flink gevorderd, maar vooral april is nog een drukke maand.
Meester Wim heeft ondertussen de wedstrijdkalender voor de rest van het seizoen samengesteld.
Voor onze U9, U11 en U13 gaan we als club naar de tornooien van Zonhoven  (3 april), Lummen (16 april) en Meise (23 april).
De wedstrijd in Lummen is dus daags voor onze jubileumviering van vrijdag 15 april, waar je nu heel snel alle info zal van ontvangen.
Inschrijvingen ten laatste één week voor de tornooidag via willysempels@skynet.be .
Voor de U15 en U18 staan Lummen ( 17 april), Antwerp Trophy (23 april) en Venray-Nederland (25 juni) op het programma.
Inschrijven via willysempels@skynet.be voor 10 april  zowel voor Lummen als Antwerpen.
Voor Venray zijn onze deelnemers reeds ingeschreven.
Voor alle aangekondigde wedstrijden is er begeleiding en coaching voorzien vanuit de club.
In bijlage alle info over de verschillende tornooien. Venray werd reeds doorgestuurd naar alle betrokkenen.
Voor Antwerpen – sporthallen de Rode Loper in Merksem- staat voorlopig enkel de aanvang van de wedstrijden vast (10.00 u). Alle info over de weging  volgt nog, maar kan je ook nagaan via www.ippon-trophy-antwerp.be.

Sportieve groeten,

Willy