Op zondag 25 februari 2024 organiseerde judoclub Geetbets voor de 18de keer het tornooi van de Getevallei.

Een kleine tweehonderd jonge sportieve judoka’s, U9, U11 en U13 vochten hun wedstrijden in sporthal De Warande te Rummen op drie tatami’s.

Het werd een mooie editie met vooral veel goede kampen en gelukkig heel sportieve coaches en judoka’s.

Via deze weg willen we graag alle vrijwilligers (ouders, supporters en onze jeugdjudoka’s) bedanken voor hun inzet en toewijding voor de club. Het is simpel, zonder vrijwilligers geen tornooi!

We willen ook graag een dikke proficiat zeggen tegen onze twintig Betse fightertjes die deelnamen aan het tornooi. Zij hebben hun best gedaan om voor hun supporters hun beste judobeentje voor te zetten.

Zeven judoka’s konden al hun wedstrijden winnen. Maar met de olympische leuze in gedachte “meedoen is belangrijker dan winnen” willen we iedere judoka complementeren voor zijn vechtlust en inzet.

Op naar een volgende editie!