Zaterdag 28 januari 2023 waren we met 15 judoka’s van onze club ingeschreven voor de “Beker van de Mijnstreek” in Genk voor U9, U11 en U13.
Robbe, Filiz en Bram waren ziek zodat we met 12 judoka’s gekampt hebben. In totaal 35 wedstrijden, waarvan we er 23 wonnen. Een fantastisch resultaat.

Voor Wouter en Glynis was het hun eerste wedstrijd. Zij wonnen elk 1 wedstrijd. Flo scoorde een mooie ippon met een uchi-mata. Als enige van het hele tornooi.
Voor alle judoka’s, blijf oefenen op die uchi-mata!!
Hanna, Ferre, Bert en Joas bleven ongeslagen.
Wolf en Tjeu vielen onophoudelijk aan en werden daar ook voor beloond.
Veel respect voor Nand die wegens ziekte, en daardoor een belabberde fysieke conditie, toch 3 wedstrijden vocht en er eentje won.
Owyn en Louis scoorden een mooie ippon.
Voor alle judoka’s, heb vertrouwen in jezelf en vergeet nooit, een goede kumikata is half gewonnen.
Op naar ons tornooi dat zal plaatvinden op zondag 26 februari 2023 in sporthal De Warande te Geetbets.