U11 en U13 in Dilsen op 18/12.

Ondanks de examenperiode konden we toch nog met een zestal van onze pupillen-miniemen in Dilsen mee vechten.

De kerstexamens speelden uiteraard vooral de miniemen parten. Een supergemotiveerde Dieter Verweyen liet zich alvast niet pramen om wat ervaring op te doen. Alhoewel dit pas zijn tweede tornooi is- en hij dus moet opboksen tegen jongens die soms al vier jaar tornooien vechten- kan hij steeds beter mee. Enkel tegen ‘Jerommeke’ Slangen kon hij geen weerwerk bieden. In zijn laatste wedstrijd dan stond hij een wazari en yuko voor, toen hij zich enkele seconden voor het einde nog een wazari liet aansmeren, gevolgd door houdgreep.

Bij de pupillen diende Adam Tangiev af te zeggen wegens ziekte. Christiana De Vuyst- altijd mee op tornooien- kon 2 wedstrijden winnen en kijkt nu al uit naar de volgende wedstrijd. Ook Gus Wyndaele presteerde prima met 2 zeges. Lander Van Lil stond in de tweede zwaarste reeks tegen 2 stevige judoka’s. Tegen de eerste was geen kruid gewassen, maar in zijn tweede wedstrijd was Lander, ondanks verlies, goed bezig. Katoo Romondia was dan wel blij met haar overwinning, maar wil volgende keer een wedstrijdje meer winnen.

De medailles en de zak snoepgoed van de Kerstman zorgden er uiteindelijk voor dat iedereen tevreden naar huis ging.