Start van het wedstrijdseizoen.

Zondag 6/9/15 was voor onze club de start van het wedstrijdseizoen. Wouter Marcoen en Laurens Beelen trokken naar Zele voor de Shiai-wedstrijden.

Voor Laurens was het een eerste kennismaking met de specifieke wedstrijden tegen andere bruine gordels met het doel punten te verzamelen teneinde toegelaten te worden tot de examens voor zwart. Laurens kon nog geen punten oogsten, maar hij kan zich spiegelen aan kompaan Wouter die bij zijn eerste deelname vorig seizoen ook puntenloos naar huis kwam.

Dat was ditmaal anders voor Wouter. In zijn gewichtscategorie – 5 deelnemers- won hij al zijn wedstrijden met ippon. Twee maal met worp, tweemaal op grond. Het shiai-reglement voorziet dan dat je in een hogere gewichtscategorie mag verder vechten. Deze vijfde opeenvolgende wedstrijd tegen een -90 er was er echter teveel aan voor de Wouter.

Alleszins een dikke proficiat voor trainingsbeest Wouter.

Nu de beurt aan onze pupillen, miniemen en kadetten

Zaterdag 19 september is het de beurt aan onze pupillen, miniemen en kadetten. Onze pupillen en miniemen trekken naar Herne voor het vierde Vlaams-Brabantse tornooi. De miniemen verdedigen daar hun leidersplaats. Iedereen op post!

Onze kadetten Hanna Petré, Hanne Wijnants, Antje Jordens en Amelie Vanderborght gaan hun Vlaamse top 6-ranking verdedigen in het rankingtornooi Pot van Olen.