Vooreerst zouden we iedereen willen bedanken die op één of andere manier mee geholpen heeft aan ons tornooi. Judoka’s, het dash-team, ouders, het bestuur en suppporters: zonder julllie was het tornooi niet mogelijk. Iedereen, scheidsrechters, bestuur van Vlaams-Brabant, de toeschouwers, maar vooral alle jonge judoka’s waren dan ook tevreden.

BEDANKT!

Toch zouden we een aantal mensen extra willen vernoemen die gesponsord hebben of die gezorgd hebben voor sponsoring. De Voskes, Patrick en Petra, zorgden alweer voor een zak met Danone-producten. Dank U Patrick, Petra en Danone! We vergeten ook Zakenkantoor Sempels niet en al zeker Tripel Trezeke niet voor de beloning achteraf.
Axel Suetens en Liesbeth van de Waterhoek leverden broodjes, hot-dogs en soep. De verkoopopbrengst was voor de club! Het liep als een trein: iets na de middag was alles uitverkocht. Dank U Axel en Liesbeth en de Waterhoek!

DUBBEL EN DIK BEDANKT!

Judoclub Geetbets tornooi u11 en U13 in Rummen

De wedstrijd zelf

De wedstrijd zelf dan: we zaten met drie zieken: de broertjes Nagels “Sven en Steven” en Bram Rediers werden geveld door griep met ippon!

Bij U11 wist Adam Tangiev zijn drie kampjes te winnen, waarvan éénmaal mooi met harai-goshi. Gus Wyndaele, Katoo Romandia, Christiana en Jens Petré deden het goed: af en toe wonnen ze, af en af en toe verloren ze, maar ze gingen ervoor.

U13: Febe Petré en Jonas Wijnants waren te sterk voor hun tegenstanders. Ze wonnen dan ook haar wedstrijden eenvoudig en snel. Jonas liet enkele goed gecontroleerde, prachtige ippons zien. Eerstejaars miniem Nore Suetens zat in een sterke poule. Haar eerste twee kampen verloor ze tegen fysiek sterkere tegenstrevers. Daarna won ze haar laatste kamp knap met ippon. Warre Wyndaele en Lander Van Lil lieten zich te gemakkelijk in de nek grijpen. Hierdoor lagen ze onder in kumikata en konden daardoor geen vuist maken tijdens hun kampen.

Proficiat aan allen!