Op dag 1 van de interclub afdeling 3de nationale A die doorging te Sint-Truiden deed onze herenploeg het niet onaardig. Voorlopig staan we op een vijfde plaats op 8 ploegen maar we moeten nog tegen de drie ploegen die achter ons staan. De Bres, Arendonk en de laatste kamp zondag in Gent winnen we zo wie zo aangezien Puurs forfait gegeven heeft. Dat betekent dat we misschien nog een plaatsje op kunnen schuiven in de stand. Een vierde plaats zit er in. Blikvanger zaterdag was wel Arne Motmans die zich van zijn sterkste kant liet zien met drie prachtige overwinningen.

Hopelijk heeft iedereen tijd genoeg om zijn wonden te likken deze zes dagen en kunnen we met onze hele ploeg afreizen naar Gent – topsporthal waar de laatste interclub dag doorgaat. We duimen voor hun!

Judoka’s van één team en allemaal van één club: eerder uitzondering dan regel: proficiat jongens!