De gemeente organiseerde met succes de eerste Urban Run. Er waren een 15-tal clubjudoka’s aanwezig. We hadden samen afgesproken om in judogi de Run te lopen. De meeste hadden dit goed opgevolgd, proficiat daarvoor!

Het werd een plezante loop van 3,5 km in de regen door Geetbets meest memorabele gebouwen. De run door de delhaize en het gemeentehuis waren superleuk. Er waren ook tal van muzikale optredens doorheen het parcours. Tussendoor pompten we ook en liepen we gezellig door de plassen. Zo was er een doedelzakspeler, een mondharmonica speler en een groep muzikanten die hun slaginstrumenten bekogelden om er de sfeer in te brengen.

Volgend jaar doen we zeker terug mee aan dit knappe evenement van de gemeente Geetbets. Ook dus een dikke proficiat aan deze organisatoren en hun medewerkers!

De vrolijke afvaardiging van judoclub Geetbets aan de 1st Urban Run!