Op het tornooi van de Fruitstreek in Sint-Truiden was het op de eerste dag de beurt aan de U15, U18 en de U21 +21 judoka’s. Met het wegvallen van de zusjes Petré en het afwezig zijn van enkele andere wedstrijdjudoka’s was Brent Poels onze enige deelnemer. Het was zijn eerste optreden na zijn kwetsuur voor en na het Vlaams kampioenschap begin februari. Ondanks deze serieuze trainingsachterstand kon Brent een tweede plaats wegkapen met enkele mooie overwinningen. Toch is Brent nog mijlenver verwijderd van zijn conditie die hij had twee jaar geleden op de Dutch Open in Nederland. Hopelijk kan hij vanaf nu timmeren aan zijn echte comeback. Dit zal niet mogelijk zijn zonder powertraining, lopen en 3x judo per week, zal hij dit kunnen opbrengen?

Brent was best tevreden met zijn tweede stek.