Aan de ouders van onze jongste stagedeelnemers

Het belooft een warm weekend te worden. In een vorige mail lieten we reeds weten dat we gratis water voorzien.

Uit ervaring weten wij dat drinkbussen kunnen rondslingeren (gangen, ontspanningsruimte, dojo, speelbos, etc…). Daarom vragen wij om de naam van je judoka op zijn/haar drinkbus te zetten (etiket, stift,..). Dat maakt onze zoektocht naar de eigenaar een stuk eenvoudiger.

Weet ook dat er in de ontspanningsruimte frisdrank kan aangekocht worden aan de prijs van 1,5€ per stuk. Wij vragen aan de kinderen om telkens een streepje achter hun naam te plaatsen wanneer ze een frisdrank uit de koelkast nemen. Bij voorkeur rekenen we dit na de stage onmiddellijk (cash of payconiq) af.
De kinderen hebben dus in principe geen zakgeld nodig. Na het zwemmen krijgen ze van de club nog een drankje getrakteerd in de cafetaria van het zwembad.
Sportieve groeten,

Judoclub Geetbets