Sid Mattheus hervat het wedstrijdjudo!

Vorige zondag 10 maart heeft Sid Mattheus, op de Golden Cup te Zelzate, na een inactiviteit van meer dan een half jaar het wedstrijdjudo hervat. Het waren ook onmiddellijk zijn eerst kampen in de U18 categorie.

Hij deed het voortreffelijk en veroverde het brons. Na twee mooie winstkampen verloor hij in de halve finale met verwurging. Als verliezer van de halve finale mocht hij onmiddellijk kampen voor de derde sterk.

Deze kamp kon hij naar zich toehalen en zo werd hij derde bij zijn comeback, mooi zo Sid! Zeker als we weten dat het nog wat stroef ging, de conditie nog niet optimaal was en de snelheid van uitvoering nog een stuk hoger kan, wat allemaal normaal is na zo lang stil te hebben gelegen.