Beste judoka’s, beste ouders,

In bijlage vinden jullie de info rond trainen tijdens de kerstvakantieĀ  šŸŽ… en de info rond de tornooien šŸ„‹ van Diepenbeek en Genk.
Tussen Kerstmis en Nieuwjaar is erĀ dus geen training, maar de tweede week van het kerstverlof is er onzeĀ jaarlijkse stage op woensdag 3/1 en donderdag 4/1.
Zaterdag 06/01 is er gewoon training. Diezelfde zaterdag is er voor de U15 U18 U21 het tornooi in Meeuwen-Gruitrode waarvoor nog kan ingeschreven worden, dit tot volzetting.
Zondag 7/01 is er in Meeuwen het tornooi voor U9 U11 en U13. Hiervoor zijn reeds verschillende van onze judoka’s ingeschreven.
Voor het tornooi van Diepenbeek van zondag 14/01 kunnen de U9 U11 en U13 nog inschrijven tot 8/1.
Het tornooi in Genk van zaterdag 27/01 , eveneens voor U9 U11 en U13 aanvaardt inschrijvingen tot 21/01.
Ons eigen tornooi van zondag 25 februari in de sporthal in Rummen staat waarschijnlijk al in jullie agenda. Verdere info volgt nog.
En zaterdag 23 maart mag iedereen alvast vrij houden!
Onze club organiseert dan voor de eerste maal een Spaghetti-dag.
Deze zal doorgaan in de parochiezaal in Hogen-Geetbets tussen 17 en 22 u.
Ook hiervan volgt verdere info na nieuwjaar.
Sportieve groeten en een fijn eindejaar,

Trainers en Bestuur Judoclub Geetbets

Bijlagen :