Smiley Verdrietig Foto's, Afbeeldingen En Stock Fotografie - 123RF

Beste judoka’s, beste ouders,

Trainers en bestuur van onze judoclub evalueerden gisteren tijdens een online-meeting het verdere verloop van onze trainingen.

Alhoewel de dagelijkse coronacijfers een dalende trend vertonen, blijven die nog steeds enorm hoog: momenteel zijn er nog steeds meer covid-19-gehospitaliseerden dan op het hoogtepunt van de eerste lock-down in april.

Terwijl bij alle zorgverleners,van eerstelijnszorgers tot het medisch personeel op intensieve zorgen, het water tot aan de lippen staat, vinden wij het gezondheidstechnisch en ook moreel niet verantwoord om onze trainingen terug op te starten.

Tegen einde november evalueren wij de toestand opnieuw. Samen met jullie hopen we dan perspectief te kunnen bieden op een hervatting van de trainingen.

Lachend Gezicht Vectoren, Illustraties En Clipart - 123RF

Sportieve groeten,