Dat onze club het stilaan terug goed doet blijkt uit de tussenstand in de Vlaams Brabantse ranking u13 na 3 tornooien. Algemeen staat onze club op de derde plaats. Als we dit houden staan we op het einde van het jaar met zijn allen op het podium.

Adam Tangiev staat aan de leiding in de u13 ranking van Vlaams-Brabant. Hij staat met 30 punten vijf punten voor op 4 andere judoka’s van Zemst, Gooik, Meise en Leuven die allen 25 punten hebben. Gus Wyndaele doet het ook goed met een voorlopig 14de plaats. Er doen 81 judoka’s mee aan het criterium!

In de U11 ranking staat Yoren Borgers op de eerste plaats met 30 punten, zijn broertje Yelco Borgers staat op de tweede plaats met 25 punten. Hier staan 92 judoka’s op de lijst. Bij de meisjes u11 staat Lena Hombroux op een mooie zevende plaats met 12 punten, spijtig dat ze in Zemst niet aanwezig was want dan stond ze misschien tweede…

Niet toevallig zijn dit allen judoka’s met een clubfierheid en een vechtersmentaliteit die doet denken aan onze kampioenen van een aantal jaren geleden. Hopelijk kunnen Adam, Yelco en Yoren hun leiderspositie bevestigen in het volgend provinciaal tornooi.

Adam gaat er alles aan doen om dit jaar als eerstejaars u13 judoka het criterium te winnen!