Met 9 judoka’s waren we aanwezig op het tornooi voor U11 en U13 in Kapelle-op-den-Bos.

Louka Wouters, Bram Ghys, Adam Tangiev, Yoren en Yelco Borgers, Senna en Christiana De Vuyst, Gus en Warre Wijndaele deden heel goed hun best. Er vielen zelfs drie eerste plaatsen te noteren: die eer was toegedaan aan Adam, Gus en Christiana. Christiana maakt veel vooruitgang sinds ze een paar weken geleden haar knop omgedraaid heeft en er hard tegenenaan gaat op training. Adam en Gus vechten sterk en maken mooie ippons, hun kumikata kan echter nog wel wat beter. Verder noteren we ook nog twee winstkampen van Louka en één winnende kamp voor Senna en de hard kampende Bram. Warre, Yoren en Yelko vochten goed maar konden geen buit binnenhalen.

Concentreer jullie verder op training mannen, over twee weken is het wedstrijd in Sint-Truiden.

Vergeet je niet in te schrijven voor de “urban run” nu zaterdag 18 maart in Bets centrum. De jeugd traint wel eerst nog die zaterdag, de groten trainen niet.

Onze U13 deelnemers: de hardtrainende Christiana en Warre!