Zondag 15 januari 2023 namen 8 judoka’s van onze club deel aan het tornooi voor U13 en U11, georganiseerd door judoclub Thor in Diepenbeek.
Naast een sterke bezetting van de judoclubs van St Truiden, Lummen, Gruitrode en Diepenbeek zorgde onze club voor een mooie competitie.

Tjieu, Bram, Nand, Owyn, Wolf, Bart, Fleur en Elin vochten in totaal 23 wedstrijden. Wij wonnen er 17. Een prachtige prestatie.
Met een speciale vermelding voor Owyn. Hij vocht in 2 van zijn 3 wedstrijden heel verdienstelijk. Nog een heel klein beetje meer zelfvertrouwen Owyn en je gaat nog mooie ippons scoren.

Velen kennen de oudere dame die scheidsrechter was tijdens vele tornooien in onze regio. Wij noemen haar lieftallig ons Simonneke.
Gisteren was haar laatste tornooi als scheidsrechter. Zij werd na 43 jaar als scheidsrechter in de bloemetjes gezet. Op 80 jarige leeftijd stopt zij wel als scheidsrechter, maar nog niet als judoka/trainer. Zij begon als 13 jarige in 1960 met judo. Veel respect daarvoor Simonne. Bedankt voor je tomeloze inzet voor onze sport.