Op zaterdag 25 februari 2017 organiseerde we ons eigen U11 U13 tornooi in sporthal “De Warande. Ons eerste woordje is er één van dank aan de vele helpers. Judoka’s, ouders van judoka’s, het bestuur en trainers deden hun best om iedere bezoeker, de provinciale bestuursleden en deelnemers tevree huiswaarts te laten keren. Ook dank aan Liesbet en Axel van “De Waterhoek” voor de lekkere broodjes en de soep.

Bij de U11 hadden we vele Betse fighters. De meeste deden voor de eerste keer aan een officieel tornooi, ze doen ook nog maar van september vorig jaar aan judo. Het is dan ook niet verwonderlijk dat er weinig winstwedstrijden te noteren vielen. Maar ze gingen voluit en de meeste deden echt goed hun best en dat is het belangrijkste. Blikvangers in deze reeks werden Adam Tangiev en Esly Neyens die hun drie kampen wonnen. Bij de U13 werden er kampen verloren en werden er kampen gewonnen, dit aantal was mooi in evenwicht. Warre Wyndaele was hier goed bezig met twee mooie counters.

Hierbij alle Betse deelnemers: Bernar Stijn, Borgers Yelko en Yoren, Senna De Vvuyst, Ghys Bram, Hombroux Lena, Neyens Esly, Tangiev Adam, Wouters Louka, Wyndaele Gus, Christiana De Vuyst, Mangoentinojo Amélie, Katoo Romondia, Nore Suetens en Wyndaele Warre. Tot donderdag, want er is nog veel werk voor de boeg.

Hier onze moedige jongste deelnemers!

Onze sympathieke U13 groep met de jongste supporter erbij!