Op zondag 5 november vochten maar liefst 17 judoka’s van onze club in Halen op het tornooi georganiseerd door judoclub Zelem.

Ook onze jongste wedstrijdjudoka’s mochten de tatami op voor een aantal kampjes. Wat sommige U13 judoka’s niet deden (Bram Rediers wel), omdat ze niet durven, of gewoon niet willen luisteren, doen onze U9 en U11 judoka’s wel, namelijk ippon-seoi-nage  en vooral ippon-seoi-nage- op 2 knieën. Proficiat daarom aan Gus Wyndaele, Sid Matheus en Bram Rediers die met wisselend succes deze belangrijke techniek voor later etaleerden.

We noteerden volgende judoka’s die enkel winstkampen lieten optekenen: Sid Mattheus, Wout Mariën, Adam Tangiev en Louka Wauters. Verder waren er een hele resem judoka’s met af en toe winst en af en toe verlies, maar de inzet was groot en dat onthouden we :-). Yelco en Yoren Borgers blijven gezamelijk stappen vooruit zetten met mooie technieken. Andere Betse deelnemers waren: Bram Ghys, Lena Hombroux, Yelco Poffé, Warre, Fie, Lona Wyndaele, Christiana De Vuyst en Toby Neyens.

Sid, Lona en Fie, Toby, Lander en Wout deden het goed!