Op het judotornooi te Lummen veroverden onze U11 judoka’s zilver in de algemene eindstand per ploeg. Onze twee judoka’s in de U13 Bram Rediers en Christiana De Vuyst werden eerder in voormiddag respectievelijk tweede en derde in hun reeks.

Dit is een opsteker voor de groep jongste wedstrijd judoka’s van de club. Hopelijk gaan we terug naar een groep judoka’s die graag fighten en het onderste uit de kan willen trainen om een goed judoka te worden. Winnaars van de dag met tekens drie overwinningen waren Lena Hombroux, Adam Tangiev en Gus Wijndaele. De andere deelnemers die zeker evenveel inzet betoonden waren Yoren en Yelko Borgers, Stijn Bernar, Bram Ghys en Senna en Christiana De Vuyst en Bram Rediers. Volgende week gaan we zondag naar Opwijk. Allen op post!

Bij die tweede plaats kregen we niet alleen een Beker. Onze judoka’s kregen hierbij nog een grote zak snoep die vlot verorberd werd.

De zilveren plek algemeen was een opsteker voor onze jonge Betse fighters te Lummen

Meester Wim ontving trots de Beker!