Beste Judoka’s, ouders,

In bijlage inschrijvingsformulier en  programma van onze stage in Neerpelt op 18-19 en augustus 2023, geleid door meester Wim.
We hebben momenteel 35 plaatsen gereserveerd. Best dus zo snel mogelijk inschrijven.

Denk ook aan onze laatste training van dit sportjaar: die is op zaterdag 3 juni 2023 en is voor iedereen gezamenlijk van 18.00 u tot 19.30 u.
Daarna is er voor judoka’s en ouders een kleine traktatie met een hapje en een drankje.
Het nieuwe sportjaar start voor onze club op donderdag 6 augustus 2023 op de gebruikelijke uren.

Ondertussen kunnen jullie nog steeds onze clubkas steunen. Ons streekbier Tripel Trezeke, waarvan de opbrengst integraal naar de clubkas gaat, kan je kopen via de bestuursleden.

Wij hebben six-packs, bakken en geschenkverpakkingen. Ook in de drankenhandels van de omgeving en supermarkt Delhaize kan je Trezekes kopen.

En in verschillende horecazaken van de streek kan je genieten van een Trezeke. Zie ook www.tripeltrezeke.be.

Onze reizende Trezekes-bar kan je op enkele streekevenementen vinden. Zaterdag 20 mei reeds vanaf 14 u aan zorghoeve ’t Saar Heirbaan 86 Geetbets voor ‘Tussen boer en bloesem’.

Verder nog op 28 juni en 26 augustus op de Vinnemarkt (Het Vinne Zoutleeuw) tussen 15 u en 19 u en op maandag 28 augustus in Rummen Ketelstraat ter gelegenheid van de kermis.

Sportieve groeten,

Bestuur JC Geetbets