Na het succusvolle optreden van onze mannenploeg zaterdag werd zondag het judoweekend in Sint-Truiden werd afgesloten met een oefenrandori voor U10. Het werd een gezellige voormiddag met enthousiaste kleine Betse fighterskers. De judoka’s die al wat langer judoën konden gemakkelijk hun kampjes winnen. De andere, die pas dit seizoen bij onze club kwamen, hadden het wat moeilijker. Onze club had 9 deelnemers op de tatami staan, in het totaal deden er 45 kinderen mee aan dit mooi initiatief.

De namen: Elise Everaerts, Liam Dekeyser, Sid Matheus, Senna De Vuyst, Louka Wouters, Wout Mariën, Ilkay Bogaert, Lena Hombroux en Lily Mangoentinojo. Dikke proficiat aan hun allemaal!. Bij verkeerd gespelde namen mogen ouders meester Wim de juist gespelde naam doorsturen (0499 53 93 01) :-).

Al onze kleine kampioenen die gevochten hebben op het U10 tornooi te Sint-Truiden!