Op de eerste dag van de interclub in 4 nationale B heeft onze mannenploeg zich meer dan verdienstelijk geweerd. Zonder de zieke en te zware Jordy en zonder meester Bart (werken) wonnen ze met verve twee van hun drie wedstrijden.

Tegen jita kyoei Gent opende onze ploeg kort in de namiddag met een knappe 3-2 zege. Laurens Beelen, Dries Sempels, Ken Lettens, Wouter Marcoen en Eppo Grouwels deden wat van hun verwacht werd, vechten voor elkaar zoals alleen clubleden van dezelfde ploeg dat kunnen. In hun tweede kamp tegen Bonheiden wonnen we zelfs met 5 – 1. Brent Poels verving Laurens, die bedankte hiervoor en won met een knappe beenveeg. In de laatste kamp tegen Beerse werd het spannend. Eerst 1-0 achter omdat we niemand hadden -60 kg. Dan verliest Brent met ippon: 2-0. Maar dan wint Dries zijn derde wedstrijd op rij 2-1. Ook Ken wint knap met houdgreep 2-2. Wouter Marcoen verliest dan wel dus werd het 3-2 voor Beerse. Voor de tweede keer zou het van Eppo afhangen of we, deze keer, zouden kunnen gelijk komen. Eppo maakte er een thriller. Gelukkig kende deze thriller een happy end met een alweer derde knappe zege van een goed op dreef zijnde Eppo Grouwels. Dus 3 – 3 en 30 tegen 30, gelijkspel. Volgende week gaan we hopelijk naar Gent met meester Bart erbij. Hopelijk geraakt ook Jordy op zijn streefgewicht zodat we een voltallig team kunnen afvaardigen.

De mannenploeg die het goed deed met onder meer Laurens, Brent, Dries, Gunther, Ken, Wouter en Eppo.