Beste judoka’s, beste ouders,

Met enige vertraging wegens last minute wijzigingen en inschrijvingen en de beperking tot 10 personen per groep, vind je in bijlage de samenstelling van de 3 groepen samen met de lichtjes gewijzigde trainingsuren.
Groep 1 en groep 3 komen dus uitsluitend in en uit langs de gewone ingang aan de zijkant van de dojo. Groep 3 komt daarbij niet voor het aangekondigde uur de dojo binnen. Zo hebben we ook de kans om de tatami te ontsmetten.
Groep 2 gaat in en uit langs de deur aan de voorgevel van het gebouw op de parking.
Ouders mogen niet in de zaal binnen. Aan beide ingangen worden de handen ontsmet bij binnenkomen en verlaten van de dojo.
De judoka’s van beide groepen vermijden contact met elkaar, de tatami zal daarvoor in twee verdeeld worden met afscheiding.
Uiteraard willen we judoka’s met koorts of ziektesymptomen niet zien verschijnen.
Als je op een bepaalde training niet kan aanwezig zijn, graag dan een seintje aan meester Wim op wim.pannemans@lummen.be zodat er eventueel een bijkomende judoka kan meedoen.
Als we ons nauwgezet aan deze regels houden, beperken we alleszins de mogelijkheid tot verdere besmettingen, dit in ieders belang.
Sportieve groeten,

Trainers en bestuur Judoclub Geetbets

Groep 1: Youngsters (2013, 2014,2015)

Donderdag:         18 uur – 19 uur (ingang = zijkant dojo – aan normale ingang)