Op het derde pupillen-miniementornooi van Vlaams-Brabant dat voor de eerste maal in Meise plaatsvond, behaalden onze pupillen en miniemen uitstekende resultaten.

Pupillen

Vooral de pupillen staken met kop en schouders boven hun tegenstanders uit. Met Christiana De Vuyst, Jens Petré, Adam Tangiev en Gus Wyndaele wonnen onze pupillen liefst 11 van de 12 individuele wedstrijden. Proficiat!!

Miniemen

Maar ook onze miniemen, die in de namiddag aan bod kwamen, presteerden uitstekend. Warre Wyndaele verbetert elk tornooi. Ditmaal won hij ei zo na zijn drie wedstrijden. Tweemaal kwam er net voor het einde een haar in de boter, maar Warre maakte er toch 3 mooie kampen van. Febe Petré moest toch flink van zich afbijten om al haar westrijden te winnen, maar uitendelijk trok zij toch telkens het laken naar zich toe. Jonas Wijnants liet zich in zijn drie wedstrijden éénmaal verschalken: het dient gezegd dat hij wel drie sterke tegenstanders tegen had, maar Jonas is nu ook niet bepaald een makkie. Alleszins ook voor onze U 13 een dikke proficiat.

In de ploegenrangschikking staan wij zesde. Met wat meer Betserse deelnemers kunnen we in mei in Lennik een gooi doen naar het podium.