Beste judoka’s, beste ouders,

De periode van november tot maart is traditioneel de drukste wedstrijdperiode voor onze judoka’s.
Hieronder vind je wat nu reeds vast staat van organisaties met in de bijlagen de reeds beschikbare concrete gegevens.
Voor deelname aan wedstrijden hou zeker de uiterste inschrijfdatum in het oog.
Inschrijven zoals steeds via mail naar het clubsecretariaat willysempels@skynet.be .

11 november: wapenstilstand; geen training
18 en 25/11 : interclubwedstrijden in Sint-Truiden en Gent.
Yelco, Yoren, Jens, Ian, Ken, Wouter, Esly, Brent, Bram, Dries, Antoine en Adam zijn onze ploegkampers.
Zaterdag 18/11 in de sporthal op de Veemarkt in Sint Truiden kan iedereen onze ploeg komen aanmoedigen.
Voor Gent hebben we samen met onze vrienden van Stevoort een autobus voorzien voor onze fighters met opstap in Halen. Juiste uur volgt nog.
Zaterdag 2 december is het de beurt aan onze U9 U11 U13 in Halen voor het tornooi van Judoclub Zelem.
Tussen Kerst en nieuwjaar is er geen training op 28 en 30 december.
Onze jaarlijkse kerstvakantiestage is voorzien voor woensdag 3 en donderdag 4 januari. Verdere info volgt later.
Zaterdag 6 januari staat  voor de U15 U18 U21 de Trofee van de Donderslag in Meeuwen op het programma.
Zondag 7 januari is het in Meeuwen voor de U9 U11 en U13.
Zaterdag 13 januari: Zemst voor U11 en U13
Zondag 14 januari: Diepenbeek voor U9 U11 en U13: nog geen detailinfo beschikbaar
Zaterdag 27 januari: Genk voor U9 U11 en U13: nog geen detailinfo beschikbaar.
In februari zijn er uiteraard de kampioenschappen voor U15 U18 U21
En op zondag 25 februari dan ons eigen U9 U11 U13 tornooi in Rummen.

Sportieve groeten,

Trainers en bestuur Judoclub Geetbets